maandag 15 maart 2010

Coole vrouwen 1: Flirterige rokjes?

Iedere vrouw kent dat wel. Je zit op de fiets, hebt het ultieme lentegevoel, draagt een zwierige vrolijke luchtige rok en de wind weet het voor je te verknallen. Eeuwenoud bekend, misschien voor menig man wel leuk, maar over het algemeen word het door vrouwen niet bepaald als prettig ervaren.

Nomonro -for flirty skirts- biedt een prachtige en simpele oplossing: een jurkjesclip van prachtig handbewerkt Toscaans leer die je aan de onderrand van je rok kan vastklikken om je rok naar beneden te houden. En ben je aangekomen op de plaats van bestemming, dan houdt ie met evenveel liefde het iPodsnoertje, sjaaltje of schoudertas op z’n plaats.
Omdat de clip werkt zoals een haarclip maar niet die scherpe randjes kent, beschadigt de stof van je rok (of andere kleding) niet. Er zijn prachtige ontwerpen in verschillende kleuren en met verschillende bewerkingen te koop via de website.

Ik vind dit leuk, omdat iedere vrouw dit probleem wel kent. Iedere man denk ik trouwens ook wel. Er is hier op een elegante manier op ingespeeld en zo kan een vrouw zonder enig probleem (net als de man) gewoon fietsen zonder zorgen. Ik vind het leuk en zie er wel wat in! Rokjes zijn te leuk om te laten liggen voor de fiets!

Inspirerend: je kunt hem, zoals ik zei in het verhaaltje, ook voor andere dingen gebruiken. Inspirerend is de clip dus wel. Straks komen er voor rokjes misschien weer leuke nieuwe dingen.

Aantrekkelijk: de clip ziet er zo leuk uit! Voor ieder wat wils, je zou hem bijna willen hebben zelfs al draag je nooit rokjes.

Toekomstpotentieel: het heeft wel meer een gadgetimago naar mijn idee. Een echt blijvertje zal het niet zijn en een doorbraak zie ik zo nog niet aankomen. Het toekomst element blijft denk ik achterwege. Hij is gewoon eigenlijk alleen heel erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten